KATEGORIE
INFORMACE
Specializovaná prodejna v centru Prahy. Osobní odběr ZDARMA.

Okamžité dodávky učebnic v Praze i po celém území ČR (PPL,dobírkou).

Pro všechny typy škol na území Prahy a Středočeského kraje při větší objednávce dovoz učebnic bez poplatku za dopravu.
KONTAKT

Adresa:
Ostrovní 30/126
110 00 Praha 1

tel.: +420 224 931 451
fax.: +420 224 931 451
 

e-mail: obchod@centrumucebnic.cz


otevírací doba:
Po–Čt  10.00–18.00

Pá  10.00–17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Montessori - Absorbující mysl


Název: Montessori - Absorbující mysl
Vydavatel: Portál
Autor: Montessori, M.

EAN: 9788026213932
ISBN: 978-80-262-1393-2

Běžná cena: 379 Kč
Vaše cena: 341 Kč

do kosiku
Anotace:
Povrchní vykladači někdy tvrdí, že základem montessoriovského přístupu je ponechat dítěti naprostou volnost a nikterak ho neomezovat. Každý, kdy takovýto přístup na dětech vyzkoušel a je schopen objektivně hodnotit výsledky, dojde k závěru, že samotná volnost a neomezování vedou u dítěte k sobectví, k neschopnosti přizpůsobit se a později i k nerespektování pravidel lidského soužití. Svoboda a volnost však opravdu jsou ve výchovné a vzdělávací koncepci Montessori klíčovými pojmy. Jejich uplatňování ovšem musí být cílené a systematické. Rozhodujícím faktorem je rozpoznání činností přirozených, vedoucích k rozvoji osobnosti, od činností deviantních, vedoucích k destrukci nebo tyranizování okolí. Naprostá svoboda platí jen u činností přirozených. K těm je dítě nutno přivést, a to vůbec není jednoduché. Svoboda typu: Běž si něco dělat, já mám teď práci! je asi stejně užitečná jako bezdůvodné šikanování dítěte. Dítě chce totiž většinou pracovat s námi anebo podle nás. Jenom proto, že je pomalé a méně zručné, mu to obvykle nechceme umožnit. Dáme mu svobodu ve sterilním prostředí, kde příležitost k přirozeným činnostem samo nedokáže najít. Maria Montessori (1870–1952) byla všestranná italská pedagožka, filozofka a vědkyně. Je známa především svými novými pedagogickými metodami. Vystudovala medicínu, filozofii a psychologii, zabývala se antropologií, biologií a pedagogikou.
TOPlist