Vážení zákazníci, kamennou prodejnu jsme sice museli uzavřít, v době od 10 do 14 hodin ale slouží jako výdejní místo pro vaše eshopové objednávky. I nadále je možné doručení objednávek do pohodlí vašeho domova prostřednictvím PPL nebo Zásilkovny.
 
# 9788024736433

Ekonomika turismu - 2. aktualizované vydání

Dostupné

Další informace
Výrobce Grada
Autor Palatková M., Zichová J.
EAN 9788024736433
ISBN 978-80-247-3643-3

Vaše cena 134 Kč

Běžná cena 149 Kč

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu členství v EU.
První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR.

Zboží přidáno do košíku!