Vážení zákazníci, kamennou prodejnu jsme sice museli uzavřít, v době od 10 do 14 hodin ale slouží jako výdejní místo pro vaše eshopové objednávky. I nadále je možné doručení objednávek do pohodlí vašeho domova prostřednictvím PPL nebo Zásilkovny.
 
# 9788074006937

Spotřebitelé a marketing

Dostupné

Další informace
Výrobce C. H. Beck
Autor Koudelka J.
EAN 9788074006937
ISBN 978-80-7400-693-7
Vaše cena 650 Kč
Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.
V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu.Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.

Zboží přidáno do košíku!