Vážení zákazníci, kamennou prodejnu jsme sice museli uzavřít, v době od 10 do 14 hodin ale slouží jako výdejní místo pro vaše eshopové objednávky. I nadále je možné doručení objednávek do pohodlí vašeho domova prostřednictvím PPL nebo Zásilkovny.
 
# 978-80-85970-87-6

Základní principy marketingu

Dostupné

Další informace
Výrobce Idea servis
Autor Švarcová M.
EAN Ne
ISBN 978-80-85970-87-6

Vaše cena 233 Kč

Běžná cena 259 Kč

Publikace má napomoci v orientaci v marketingové terminologii a pochopit podstatu a význam marketingu v podnikání v tržním a dynamicky se měnícím prostředí. Marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a je charakterizována nejen v makroprostředí, ale i mikroprostředí, ve vztahu k nezbytnému výzkumu a praktickému využití marketingového mixu. Důraz je kladen i na rozdíly v propagaci produktu.
Určeno pro studenty bakalářského studia.

Zboží přidáno do košíku!